Ontdek de kracht van SalesFeed: Herken je websitebezoekers en verhoog het aantal conversies!

min. leestijd
10 oktober 2024
de_kracht_van_salesfeed.png

Je website trekt iedere dag diverse bezoekers, maar je hebt eigenlijk geen idee wie ze zijn. Een gemiste kans, wellicht. Met SalesFeed breng je daar meer duidelijkheid in. Deze tool geeft veilig en verantwoord inzicht in welke bedrijven jouw website hebben bezocht. Zo kun je precies zien wie er interesse toont in jouw diensten of producten, óók als ze geen contactformulier invullen.

min. leestijd
10 oktober 2024
  • Contact met inhoud
  • Dynamische content die zich aanpast aan bezoekers
  • Gerichter adverteren met bedrijfskenmerken
  • Relatiebeheersysteem koppelen
  • AVG-proof
  • Probeer SalesFeed 30 dagen gratis

Contact met inhoud

We weten allemaal hoe uitdagend ‘koude acquisitie’ zonder voorkennis kan zijn. Je weet bijvoorbeeld nooit wat voor reactie je kunt verwachten aan de andere kant van de lijn. Maar wat als je je eerste contactmoment met een potentiële klant kunt baseren op concrete interesse? Dankzij SalesFeed leg je contact met inhoud.  

De tool biedt inzicht en dat maakt direct, persoonlijk en gericht contact met de juiste informatie eenvoudig. Zoals wij dat zelf ook graag zien. Je weet immers al welke bedrijven je website hebben bezocht en welke pagina’s ze hebben bekeken. Dat maakt het contact een stuk effectiever en aangenamer, zowel voor jou als voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Je begint het gesprek al met een voorsprong.

Dynamische content die zich aanpast aan bezoekers

SalesFeed maakt niet alleen jouw acquisitie makkelijker, het maakt de landing van bezoekers op jouw website ook zachter. Stel je eens voor dat je website zich aanpast aan de bezoeker die er op dat moment rondkijkt. Met SalesFeed is het mogelijk door middel van 'dynamische content', namelijk het creëren van content die gebruikmaakt van bedrijfsinformatie van je bezoekers. Dit betekent dat je bijvoorbeeld de plaatsnaam van het bedrijf kunt verwerken in de tekst van een pagina, in een banner of pop-up. Denk aan een boodschap zoals: "Neem contact op met Emir, jouw contactpersoon voor Amsterdam", waarmee je direct inspeelt op de locatie van de bezoeker. Je kunt nog verdergaan: andere bedrijfsgegevens zoals de provincie of zelfs de bedrijfsnaam kun je inzetten voor nog meer gerichte personalisaties. Dit zorgt voor een unieke, relevante ervaring die de kans op conversies vergroot.

*Onderstaande popup dient alleen als voorbeeld, in de praktijk zal de popup o.b.v. verschillende factoren geactiveerd kunnen worden.

Voorbeeld popup

Gerichter adverteren met bedrijfskenmerken

Met SalesFeed kun je je advertentiecampagnes naar een hoger niveau tillen door nog gerichtere conversiesignalen naar Google Ads en andere advertentiekanalen te sturen. Het grote voordeel is dat je deze signalen kunt verfijnen op basis van specifieke bedrijfskenmerken. Zo kun je ervoor kiezen om alleen een signaal te versturen als een bezoeker herkend wordt als bedrijf, als ze binnen een bepaalde branche werken, gevestigd zijn in een specifieke regio, of een bepaalde omvang hebben qua werknemers. Dit stelt je in staat om niet alleen je advertenties uiterst nauwkeurig te targeten, maar ook je retargeting doelgroepen samen te stellen, op basis van dezelfde criteria. Op deze manier richt je je marketingactiviteiten precies op die bedrijven die het meest relevant zijn, wat leidt tot efficiëntere campagnes en een beter rendement op je advertentiebudget.

Relatiebeheersysteem koppelen

Houd jij het ook graag simpel en toegankelijk? SalesFeed kun je daarom eenvoudig koppelen aan je bestaande CRM-systeem. Hierdoor worden alle relevante gegevens van je websitebezoekers direct in je CRM gezet, zonder extra handelingen. Je hebt meteen een compleet overzicht van welke ondernemers interesse hebben getoond, inclusief hun online gedrag. Dit maakt het onderhouden van je klantrelaties niet alleen eenvoudiger, maar ook efficiënter. Zo haal je optimaal resultaat uit zowel je CRM als SalesFeed.

AVG-proof

We hechten veel waarde aan privacy, dat is een van onze speerpunten. Bij RB-Media streven we naar waterdichte garanties hierin. Met SalesFeed hoef je je geen zorgen te maken over de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Het werkt binnen de kaders van de wetgeving. Dit betekent dat je geen persoonlijke gegevens van individuele bezoekers opslaat, maar enkel en alleen zakelijke informatie.

Bovendien biedt SalesFeed uitgebreide mogelijkheden om je bezoekers duidelijk te informeren over het gebruik van cookies en andere trackingmethoden. Zo blijf je transparant én servicegericht, zonder in te leveren op resultaat.

Probeer SalesFeed 30 dagen gratis

Benieuwd wat SalesFeed voor jouw bedrijf kan betekenen? Dat snappen we! Daarom kun je de tool 30 dagen gratis uitproberen. Geen verplichtingen, gewoon een maand lang ontdekken hoe het voelt om je websitebezoekers te herkennen, je leads op te warmen en dynamische content in te zetten. In die periode krijg je de kans om te zien hoe SalesFeed je salesactiviteiten een boost kan geven. Na die maand weet je precies wat de mogelijkheden zijn en hoe eenvoudig het is om meer uit je online bezoekers te halen.

Heb je vragen of wil je SalesFeed gratis uitproberen? Neem nu contact met ons op.

Benieuwd wat jouw website je kan opleveren?
profielfoto-ons-team-rb-media-emir.jpg
Samen zetten we de stap naar online succes.

Emir helpt je graag verder!

076 78 51 526 info@rb-media.nl

Blijf op de hoogte en zet maximaal in op online succes.

Alles wat wij bedenken en maken, is een middel om het succes van onze klant te ondersteunen. Kies je voor ons, dan zet je een fundamentele groeistap.