Help jij onze klanten verder op weg?

Ben je graag met klanten in contact? Bewaak jij graag de kwaliteit of ben je helemaal thuis in planningen? Zoek jij liever naar de oplossing voor een bug? Werk samen met je collega’s de supporttickets weg en bewaak de kwaliteit. Dat doe je dus bij Service en Support.

Bekijk alle vacatures
webshop-ontwikkeling-zoho-rb-media.jpg
Waarom jij geschikt bent voor Service en Support?
Je zoekt graag naar een oplossing die werkt.
Je bent allround en ontzettend klantgericht.
Je houdt overzicht en werkt gestructureerd.
vastgoed-website-rb-media.jpg

Allround betrokken

Werken op onze afdeling Service en Support is letterlijk iedere dag anders. Je bent allround ingesteld, hebt kennis van programmeren en van het fixen van technische problemen. Maar je staat ook dagelijks in contact met collega’s van team Development, Online Marketing of Design.

Je bent hoe dan ook een onmisbare schakel bij het zoeken naar de juiste, effectieve oplossing voor klanten. Een pagina die niet werkt, een foutmelding, een traag werkende website, of assistentie verlenen bij het uploaden van nieuwe content via ons eigen CMS: jij herkent iedere vraag van een klant als kans op verbetering. Daar ga je voor!

Tickets oplossen

Iedere klant meldt zich via ons eigen ticketsysteem, maar mailen of bellen vinden wij ook goed. Vervolgens kijken we samen wat de inhoud van de tickets is en of we ergens prioriteiten aan kunnen geven. Daarna gaan we aan de slag: oplossen en terugkoppelen maar!

website-ontwikkeling-voorbereidingen-rb-media.jpg

Oog voor planning en kwaliteit

Onder Service en Support vallen zéker ook kwaliteitsbewaking, planning en diverse andere administratieve vragen. Iedereen staat met elkaar in contact. Alleen dan kunnen we het beste voor onze klanten bieden. Voor iedere specifieke vraag het juiste antwoord! Dat is Service en Support voor ons. Lijkt jou dat wat? Neem dan met ons contact op en wie weet drinken we snel een kop koffie samen!

Waarom jij past bij Service & Support?

  • Je kent alle ins en outs van de websites van onze klanten.
  • Je werkt bijvoorbeeld graag tickets weg in ons eigen systeem.
  • Je streeft naar de beste kwaliteit voor de klant.
  • Je houdt ervan om onze klanten vooruit te helpen.
  • Je werkt graag in een team waar iedereen elkaar helpt.
  • Je wordt iedere dag verrast met nieuwe vragen en uitdagingen.

Jouw service & support collega's

profielfoto-ons-team-rb-media-inge.jpg
Inge

Planning Coördinator

profielfoto-ons-team-rb-media-margo.jpg
Margo

Office & Support

profielfoto-ons-team-rb-media-robert.jpg
Robert

Project- & Kwaliteitscoördinator

profielfoto-ons-team-rb-media-kishan.jpg
Kishan

Developer & Servicemedewerker

profielfoto-ons-team-rb-media-pim.jpg
Pim

Developer & Servicemedewerker

profielfoto-ons-team-rb-media-rick.jpg
Rick

Developer & Servicemedewerker

profielfoto-ons-team-rb-media-mart.jpg
Mart

Developer & Servicemedewerker

6422_profielfoto-ons-team-rb-media-magnatron-2.jpg
Magnatron

AI Specialist

profielfoto-ons-team-rb-media-arno.jpg
Arno

Chef lunch