
Planning Coördinator
Ben je graag met klanten in contact? Bewaak jij graag de kwaliteit of ben je helemaal thuis in planningen? Zoek jij liever naar de oplossing voor een bug? Werk samen met je collega’s de supporttickets weg en bewaak de kwaliteit. Dat doe je dus bij Service en Support.
Werken op onze afdeling Service en Support is letterlijk iedere dag anders. Je bent allround ingesteld, hebt kennis van programmeren en van het fixen van technische problemen. Maar je staat ook dagelijks in contact met collega’s van team Development, Online Marketing of Design.
Je bent hoe dan ook een onmisbare schakel bij het zoeken naar de juiste, effectieve oplossing voor klanten. Een pagina die niet werkt, een foutmelding, een traag werkende website, of assistentie verlenen bij het uploaden van nieuwe content via ons eigen CMS: jij herkent iedere vraag van een klant als kans op verbetering. Daar ga je voor!
Iedere klant meldt zich via ons eigen ticketsysteem, maar mailen of bellen vinden wij ook goed. Vervolgens kijken we samen wat de inhoud van de tickets is en of we ergens prioriteiten aan kunnen geven. Daarna gaan we aan de slag: oplossen en terugkoppelen maar!
Onder Service en Support vallen zéker ook kwaliteitsbewaking, planning en diverse andere administratieve vragen. Iedereen staat met elkaar in contact. Alleen dan kunnen we het beste voor onze klanten bieden. Voor iedere specifieke vraag het juiste antwoord! Dat is Service en Support voor ons. Lijkt jou dat wat? Neem dan met ons contact op en wie weet drinken we snel een kop koffie samen!
Planning Coördinator
Office & Support
Project- & Kwaliteitscoördinator
Developer & Servicemedewerker
Developer & Servicemedewerker
Developer & Servicemedewerker
Developer & Servicemedewerker
AI Specialist
Chef lunch