

Samen met RB-Media hebben we in 2012 in ruim een jaar tijd een pracht van een thuishonk voor NAC Breda ontwikkeld.
Maandelijks gemiddeld 100.000 bezoekers
Referentie uit 2014 na onze eerste samenwerking met NAC Breda
In 2011 trok NAC de conclusie dat de website sterk was verouderd niet meer voldeed aan de wensen van de club. De site was behoorlijk informatief, maar weinig flexibel en niet gericht op ticketverkoop. Samen met RB-Media hebben we in ruim een jaar tijd een pracht van een thuishonk ontwikkeld vanaf "een blanco A4'tje" tot de frisse, moderne website zoals die er nu staat.
Eigenlijk moeten we spreken van vier thuishonken, in plaats van één, omdat al op de Splash pagina mensen een keuze kunnen maken bij welk segment ze horen: Supporter, Sponsor, Pers of Kidsclub. Na het maken van een keuze krijgen ze direct een tailor-made homepage voorgeschoteld met doelgroepgerichte informatie.
Op nac.nl, waar we maandelijks gemiddeld 100.000 bezoekers verwelkomen, hebben de wedstrijden een veel prominentere plaats gekregen. Op een visueel prettige manier worden de laatst gespeelde en eerstkomende wedstrijden getoond, waarbij mensen direct toegangskaarten aan kunnen schaffen voor alle wedstrijden.
Het proces om te komen tot de vernieuwde NAC Breda website is in zeer goede samenwerking verlopen met marketing- en communicatiemanagers van NAC en de ontwikkelaars van RB-Media. Tot op de dag van vandaag krijgen we prima ondersteuning als er wensen of vragen zijn.
Samen werken aan jouw online succes?
Vul jouw gegevens in en we nemen snel contact met je op!
Dat kan! Bel of mail ons en we helpen je graag.
