Service & Support

Het service & support team van RB-Media staat altijd voor je klaar!

Onze service afdeling is jouw eerste aanspreekpunt wanneer je per e-mail of telefonisch contact met ons opneemt. Daarnaast heeft deze afdeling de belangrijke taak om alle projecten die door ons worden ontwikkeld uitgebreid te toetsen aan onze kwaliteitsnormen.

Service & Support afdeling

Voor elk type vraag is onze service afdeling telefonisch en per e-mail bereikbaar. Wanneer we een vraag ontvangen, kijken we eerst of we deze al direct voor je kunnen beantwoorden. Dit is in de meest voorkomende situaties het geval. Wanneer we je vraag niet direct kunnen beantwoorden, inventariseren we door welke collega we je vraag inhoudelijk in behandeling moeten laten nemen.

Om dit traject overzichtelijk en gestructureerd te laten verlopen, maken we direct een support ticket voor je aan en schakelen we de juiste collega in. Via ons ticketsysteem is de voortgang van een ticket vervolgens eenvoudig te monitoren, zowel voor ons als voor jou als klant.

Als service afdeling monitoren we vanuit onze helikopter-view de status van openstaande tickets en zorgen we samen met onze collega’s voor een snelle en efficiënte afhandeling van elk type vraag. Uiteraard houden we je ook tussentijds graag op de hoogte van de status van jouw support ticket.

Wat je vraag ook is, het service & support team van RB-Media staat altijd voor je klaar!

Kwaliteitscontrole

Al sinds de oprichting van RB-Media staat één ding centraal: het online succes van onze klanten. Dát is de meetlat. Als service afdeling hebben we dan ook de belangrijke taak om alle door RB-Media ontwikkelde projecten uitgebreid te toetsen aan onze strenge kwaliteitsnormen.

Als servicemedewerkers helpen we je dus niet alleen met al je vragen, maar waarborgen we ook de kwaliteit van het door jou bij ons afgenomen product. Nog voor de kick-off meeting worden door ons alle acceptatiecriteria opgesteld waarop we jouw project tijdens en na de ontwikkelingsfase uitgebreid zullen toetsen.

We toetsen de acceptatiecriteria niet alleen tijdens de ontwikkeling van een project, maar verzorgen ook een uitgebreide eindcontrole. We controleren dan nauwkeurig of jouw project aan alle kwaliteitsnormen voldoet en koppelen onze bevindingen terug aan het ontwikkelteam. Pas wanneer we helemaal tevreden zijn met het opleverniveau van het door jou bij ons afgenomen product zullen we overgaan tot de definitieve oplevering.

Mochten er na deze oplevering toch nog vragen ontstaan, dan zijn we je eerste aanspreekpunt en helpen we je aan een oplossing voor elk type vraag.

Neem contact met ons op!

Voor elk type vraag is onze service afdeling telefonisch en per e-mail bereikbaar.

 

Hosting gerelateerde vragen?

Onze service-medewerkers assisteren je graag bij alle hosting-gerelateerde zaken. Of het nou gaat om het doorvoeren van een DNS-wijziging, het koppelen van een domeinnaam of het installeren van een SSL-certificaat. Onze service-medewerkers nemen je deze zorgen volledig uit handen.

Stel ons je vraag!

Vragen voor het Service & Support team?

Ik sta voor je klaar! Robert

Service & Support

076 78 51 526 Neem contact met ons op!