Stagiaire Nina neemt in stijl ‘afscheid’ van RB-Media
Geschreven op 28 maart 2021
In tegenstelling tot menig andere HBO-studie, is het bij SPECO Sportcommunicatie gebruikelijk om in leerjaar drie een half jaar volledig mee te werken. Geen opdracht, geen onderzoek: de volledige focus ligt op de corebusiness van het bedrijf, zodat studenten kunnen ruiken aan het grote werk en leren hoe het is om fulltime in dienst te zijn. Zo ook Nina, die haar veertig beschikbare uren per week verdeeld heeft over de marketing- en salesafdeling.
Op de online marketingafdeling was Nina een belangrijke kracht voor diverse werkzaamheden. Van pure marketing tot content en klantcontact: haar multifunctionele inzetbaarheid zorgde voor een prettige samenwerking tussen haarzelf en directe collega’s. Inmiddels kan Nina uit de voeten met diverse marketingtools, heeft ze zich verder ontwikkeld in de Nederlandse taal en is ze volgroeid tot een gewaardeerde collega.
De combinatie met de afdeling sales, waar Nina intensief samenwerkte met commercieel directeur Eric Matijsen, maakte haar stageperiode tot een uitdagende tijd. Als ondersteunende factor heeft Nina veel (nieuwe) klanten leren kennen, waar zij diverse werkzaamheden voor uit heeft mogen voeren.
Dat een stageperiode loont en kan uitmonden tot een baan, blijkt wel uit het praktijkvoorbeeld dat Nina stelt. RB-Media is verheugd om te kunnen mededelen dat Nina per september 2021 parttime aan de slag gaat op de marketingafdeling, waar zij haar studie kan combineren met werkzaamheden voor de Bredase maatwerk webontwikkelaar.
Nina is bovendien tegen die tijd inzetbaar voor RB-Media’s label RBorne, dat door slimme oplossingen het mogelijk maakt om maatwerk te leveren tegen een scherp tarief.