

RB-Media versterkt zich met een nieuw directielid
Rudy - Algemeen directeurGeschreven op 23 januari 2018
Tot op heden bestond de directie van RB-Media uit Rudy Beers en Teun van Eil, beide blijven vanzelfsprekend onverminderd actief. Maar na een uitgebreide periode van verkennende gesprekken over de doorgroei van RB-Media, kwamen we al snel tot de conclusie dat het bundelen van onze krachten de logische vervolgstap zou zijn. RB-Media ontwikkelt zich in een rap tempo en onderneemt steeds nieuwe stappen.
Samen met Jean-Paul waarborgen we onze kernwaarden “ontwikkeling” en “bedrijfscultuur” in deze spannende tijden van groei. Jean-Paul zal zich voornamelijk richten op de afdelingen Service/Support en Online Marketing. Daarnaast zal hij zich bezig houden met het verder versterken van RB-Media als werkplek, waar ontwikkeling van Websites en Webshops hand in hand gaat met persoonlijke ontwikkeling.
"RB-Media heeft een aantal unieke kenmerken die voor een enorm potentieel zorgen. Dit potentieel samen met het hele team gaan uitwerken en benutten, gaat ervoor zorgen dat RB-Media klaar is voor een mooie en succesvolle toekomst."
- Jean-Paul Kuijpers
Voordat Jean-Paul bij RB-Media aan de slag ging, vervulde hij na zijn opleiding aan de KMA diverse leidinggevende functies bij Defensie, Veiligheidsregio en Politie. De functies bij Defensie lagen voornamelijk in het specifieke werkveld van Psychologische Operaties. Dit werkveld is erg nauw verbonden met marketing. Vanaf die periode was de passie voor marketing dan ook geboren. Na zijn periode bij Defensie is hij gestart met zijn marketing advies bureau Perceptions, welke ook tijdens zijn functies bij de Politie is blijven bestaan.
