.jpg)
Digitale week in Breda
Geschreven op 28 juni 2019
Het marketingteam van RB-Media is altijd op zoek naar relevante en nieuwe informatie omtrent online marketing. Daarom was de digital week in Breda een perfect moment om onze kennis te toetsen en waar nodig bij te spijkeren. Dit kon bijvoorbeeld in de digitale werkplaats van Google. Samen met andere leergierige ondernemers uit Breda sloten wij ons aan bij workshops over SEO, conversie gericht webdesign en andere online marketing aspecten.
Google heeft tijdens deze workshops de voor- én nadelen laten zien van verschillende online kanalen voor een marketing strategie. Zo kun je namelijk meerdere platformen inzetten om de online vindbaarheid te verhogen, maar niet ieder platform leent zich hier even goed voor. De verschillende kanalen werden besproken aan de hand van de functionaliteiten en de customer journey. Maar daarnaast is de inrichting van een kanaal, zowel technisch als inhoudelijk, ook zeer van invloed op de vindbaarheid van een website of social media platform!
Het werd ons wederom duidelijk: marketing is en blijft maatwerk, waarbij je rekening moet houden met veel verschillende aspecten om online succesvol te zijn én te blijven!
Het is daarom begrijpelijk dat ondernemers door de bomen het bos niet meer kunnen zien. Maar dit is niet erg. De marketingspecialisten van RB-Media volgen de digitale ontwikkelingen op de voet en kunnen je adviseren in een online strategie. Wij zijn altijd op de hoogte van de online kansen en valkuilen en helpen je graag op weg met een maatwerk oplossing.
Wil je meer weten over de mogelijkheden binnen google en social media? Wij denken graag met je mee. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden!
